hörru hörru


vi har fått en chokladkatong med kräftstjärtar och krabbor och sjöhästar och räkor i. jag älskar det. mycket roligare än sådana dära vanliga kartong-fina chokladbitar.

idag har alla kostymherrar och jag druckit julmust till lunch. det tyckte jag var ganska fint. speciellt om man tänker på det. och det är ju sånt jag gör. tänker. jag undrar till exempel om chefen använder hello kitty-pennor i smyg när ingen ser. det hade jag gort om jag var chef, fast då hade jag ju förstås inte smygit med det. jag hade satt en trend. på tal om hello kitty. hello tuttu! imorgon ska jag få en surprise i min hello tuttu-kalender. woho! förra veckan fick jag en sån där penn-dekoration, men den har lage lagt beslag på..

Kommentarer
Postat av: fanny

han är en liten spjuver, den där lage

2009-12-15 @ 21:58:07
Postat av: karin

tur att det är en fin spjuver

2009-12-16 @ 07:01:00
URL: http://waykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0