bekymmer

vi har en oöppnad pepparkaksburk i skafferiet(skufferiet). jag har gått med på att inte öppna den förän första advent. jag har lovat och svurit på att inte öppna den. jag hatar att lova saker som jag egentligen inte kan/vill lova. det är inte bra för hjärtat har jag hört. om det här ska gå vägen får vi be pappa gömma burk-jäveln, eller hur mamma.
en annan sak som bekymmrar mig är min oförmåga att sitta-rakt-upp-och-ner på stolar. båda skinkorna på stolen, fötterna på golvet(om man når ner) och rak i ryggen. det går inte. kan inte. men så har jag ju ont i ryggen med. jag ska öva varje dag. jag lovar.

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan man sitta upp-och-ner på en stol? och isf, hur gör man det rätt?

2009-11-09 @ 16:25:40
URL: http://whatbananadid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0