köpebullar och giraffer


såhär glad var jag i lördags när jag skulle äta lussebulle. en köpebulle. från ica. mamma och jag tjuvade dom direkt från plåten. det var lite spännande. och det bästa med den här lussebullen var att den fick mig att inse att den snart är dags för riktiga lussebullar. mammas lussebullar. dom är godast.

idag har mamma och jag varit på bio. 2012. vi tänkte att den är säkert spännande, och vi har ju rabattkort osv, så varför inte. det roligaste var när girafferna fick åka helikopter, annars var det ingen höjdare. nej.

dags att skeda lage?

Kommentarer
Postat av: mum

Inte äta lage!!!

Fy fy fy

2009-11-17 @ 07:46:02
Postat av: karin

men nej, jag ska SKEDA med lage, inte äta honom. lage och jag, en tesked och en matsked..

2009-11-17 @ 09:03:38
URL: http://waykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0