busshållsplats




igår fick jag vänta på min buss. jättelänge. så jag blev lite uttråkad. minsann. ser du vad jag ser?
man kan aldrig riktigt lita på dom där bussarna alltså. de kommer lite när de vill och vägrar släppa av en om man vill hoppa av när det är traffikstockning. kom igen!

snart ska jag och ungen iväg på simskola... och idag ska vi vara riktigt tidiga har jag bestämt! tillräckligt tidiga så att jag får en sittplats på besökar-bänken, vilket inte är det lättaste!

nog om bänkar. idag hade vi en ny lärare i skolan. hon heter sarah och är så jävla mycket bättre än den gamla läraren att jag blir helt lycklig. helt cool var hon. och så tyckte hon att det där med att jobba i boken bara var för mesar. HA! sånt gillar jag.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0