dörren


dörren.
igår satt jag helt fredligt på golvet i en rätt så öde korridor och skypade med mamma och pappa. men jag satt tydligen precis hostellets populäraste sevärdhet. den här dörren... en massa kamera-beväpnat folk kom och posade vid den. tror att det är någon slags antik cell-dörr. ja den var ju fin...
jag mår illa. känner mig asfull och åksjuk på samma gång. typ som när man blundar när man är jättefull-på-snudd-till-däckad, så känns det. snurrsnurrsnurr. inte ok. jag har inget emot saker som snurrar. jag gillar saker som snurrar. de är fina. typ släng-gungor. jag älskar saker som snurrar. inte just nu bara...
puss

Kommentarer
Postat av: mum

Det ser ut som en fängelsecells-dörr. Det var väl där de ville haft in Jack the Ripper. BUUUUU....

2009-10-10 @ 23:27:58
Postat av: karin

det är här dom låser in alla tyskar som trängs i frukostkön. (det är här jag tänker låsa in alla jävla tyskar som trängs i frukostkön.)

2009-10-11 @ 21:40:06
URL: http://waykarin.blogg.se/
Postat av: lena

jag har skaffat skype bara för att kunna prata med dig så vi borde bestämma en prat-tid (eller vänta några veckor iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih)

2009-10-11 @ 23:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0