jordgubbar arkiv x gröt osv


idag tog jag på mig min jordgubbs-kjol. satte mig på bussen. och åkte till harrods. är man i london i flera månader måste man ju nästan åka till harrods. så är det ju bara. men ärligt talat. det är ju egentigen ganska tråkigt. är man inte ute efter en exklusiv klocka för 100,000pund eller oplockad kyckling från italien är det faktsikt ganska överskattat. 


godisavdelningen däremot. den är fin. helt fint. alla går omkring i fina hattar och är hyper-trevliga. och så får man smaka på en massa gott. jag gick förbi pralinstället mer än en gång om man säger så...


efter alla praliner blev jag trött och gick hem. GICK!! jättemånga kilometer! och när jag kom hem blev jag sugen på gröt. med mjölk och lingonsylt. blev dock mer soppa än gröt. micron funkar bara på halveffekt. segt!

nu sitter jag i tv-rummet och ritar. någon tittar på arkiv x och jag kissar nästan på mig. (både bildligt och bokstavligt faktiskt) men arkiv x är ju något av det läskigaste som finns. arkiv-x-introt ger mig rysningar i hela kroppen. tittade på det en gång när jag var liten. sen var det kört. huuuu!!

Kommentarer
Postat av: Fanny

din jordgubbskjol är finast! :D

2009-10-14 @ 21:43:20
Postat av: karin

visst vill man bara äta upp den!!

2009-10-14 @ 22:03:20
URL: http://waykarin.blogg.se/
Postat av: lena

mm vill ha godis och jordgubbskjol och allt. så gott

2009-10-15 @ 21:28:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0