queensborough terrace


13 Queensborough terrace, där bodde jag i några dagar innan jag flyttade till clink. det var ett jättefint gammalt hus i Bayswater. gångavstånd till Notting Hill och jättefina Hyde Park.


här är min stege, och mitt hål i taket...


här är mitt takfönster. i love it!! titta utsikten!! en natt låg jag och tittade på stjärnorna, det var så fint att man ville gråta lite.


och här ja, här är min madrass. nu, här på clink, har jag lakan och det känns väldigt lyxigt.
det var fint där på queensborough, men jag vi har det bättre här, lage och jag. faktiskt. här kan vi gå ut och in när vi vill. duscha. sova raklånga i sängen, i säng med lakan, som inte luktar kiss. jag tror vi står ut. två veckor till, sen kommer mamma och pappa och räddar oss. två veckor idag.
puss

Kommentarer
Postat av: mum

Vi längtar, pappa och jag!

2009-10-15 @ 15:56:01
Postat av: fanny

vi längtar också, lena och jag!

2009-10-15 @ 17:14:38
Postat av: karin

<3 haha. ni är bäst allihopa!

2009-10-15 @ 20:21:38
URL: http://waykarin.blogg.se/
Postat av: lena

fanny har så rätt så.

2009-10-15 @ 21:35:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0