spagettifredag


hej idag stod jag här i tjugo minuter ungefär och väntade på hanna-från-sundsvall. jag var tidig. men det var fint. man ser mycket kul när man står stilla.


sen gick vi och åt lunch. på spagetti house. vi åt spagetti. det var mumisgt. all riktig mat är mumsigt just nu. blir inte överflöd av det just nu om man säger så...


sen skulle hanna hem och spela cello med sina ungar eller något. jag ville inte gå hem så jag vandrade ut i london-djungeln istället. hittade lite fina saker. väldigt fina saker faktiskt. en fin julklapp och lite annat fint. ballerina-fint. 

Kommentarer
Postat av: lena

ska laga riktig fin mat åt dig när du kommer hem ♥

2009-10-16 @ 23:35:40
Postat av: karin

Lage säger: lussebullar!!

2009-10-17 @ 12:30:39
URL: http://waykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0