mysigt starbucks och pennbesvär


jag har hittat ett jättemysigt starbucks. ett helt lagom stort mysigt starbucks. de spelade fin jazz, istället för den vanliga rixfm-musiken som spelas på högsta volym på alla andra ställen. nu gäller det bara att hitta dit igen. men det ska inte vara några problem, det ligger när någonstans i soho.


stor kopp svart kaffe. nomnom. åt en scones, en fruktscones, med de fina tillbehören, sylt och fluff-smör. det är fint. en sådan ska jag föda min mage med igen snart!!
jag satt här ända tills min penna slutade fungera. den tog helt slut. så jag gick på penn-jakt. affären där de har sådana pennor som jag vill ha var dock helg-stängd. så nu är jag penn-lös. ska leta igenom mina behörigheter en elfte gång nu snart, jag vet att jag har en någonstans! min anteckningsbok ser faktiskt väldigt stilig ut i rött bläck. men. en svart penna måste inhandlas. snarast!


oxford circus från ovan. finare än från marknivå. jag föredrar att titta på folkmassor på håll än att vara i dom.
imorgon kanske jag gör något kulturellt. vi får se. lite kultur hade ju varit fint. eller så går jag och äter scones i flera timmar, det är också fint.

Kommentarer
Postat av: mum

Hey, oxford circus från ovan!! Var det starbucks i 2 plan?

2009-10-17 @ 23:34:56
Postat av: mum

Adressen till starbucks ser du på fotot, ju :)

2009-10-17 @ 23:36:03
Postat av: karin

karlsson på taket och jag. hehe. nej. det är taget från urban outfitters tredje våning :)

oh. får se till att inte radera det kortet!

2009-10-18 @ 11:33:07
URL: http://waykarin.blogg.se/
Postat av: lena

tänker bara på fina sean penn så fort jag hör starbucks. ååh i am sam. den borde du & jag se när du kommer hem. ok?

2009-10-18 @ 17:21:09
Postat av: karin

amen du. JAG MED!:D tittar bakom disken efter sam hela tiden!!

deal! I am Sam! fint.

2009-10-18 @ 21:18:05
URL: http://waykarin.blogg.se/
Postat av: lena

tänk om han skulle stå där en dag. och bara "OK, remember when Paul McCartney wrote the song "Michelle" and then he only wrote the first part, Annie said. And then he gave that part to John Lennon, and he wrote the part that said, "I love you, I love you, I love you." And Annie said that it wouldn't have been the same song without that... And that's why the whole world cried when the Beatles broke up on April 10, 1970."

2009-10-18 @ 23:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0