lösning


en ganska fin lösning i min sovsal.

löst sig ja. det kan man säga att det har. på sätt och vis. det känns bättre nu. sa upp mig för en vecka sedan hos familjen. och sen dess har det varit ganska jobbigt. upprörd värd-mamma mitt i natten. blivit utslängd. sovit i ett hål i taket. flyttat hela mitt liv, i packning, två gånger. blivit sjuk som in i helvete.
men nu känns det bättre. bor på ett hostel. clink. det är ok. bortsett från att jag delar tre halvfräsha toaletter med 3 gånger 14 tjejer är det helt ok. inte bra, men ok.
om tre veckor idag kommer mamma och pappa och räddar mig. död eller levande. imorgon är det två veckor och sex dagar...

imorgon ska jag titta på dinosaurier!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha! that's backpackers for you!..? ;)

2009-10-09 @ 14:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0