mamma mia


igår var jag på musikal. med skolan. och alltså. nej. jo men visst. west end är väl alltid bra. eller? nej. inte exvalterande bra. hon som spelade sophie, dottern som sulle gifta sig, var jättedålig. verkligen jättedålig. men harry, head banger och de som spelade donnas kompisar var jätteroliga. faktiskt.
jag får sluta upp att ha så höga förväntingar på sådana hära saker... men det faktum att jag tyckte att den här showen var dålig skyller jag helt och håller på att filmern mamma mia är så bra. mycket bättre än musikalen.

inatt drömde jag om indierna. de var arga på mig. pappan var jättedum. så jag vaknade och var lite extra snurrig idag. typiskt.
man kanske ska gå ut en sväng kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0