natural history museum osv


natural history museum. (det med alla dinosaurierna och uppstoppade djuren.)


bajs på låda. det är helt seriöst. ren-bajs, elefant-bajs, eller noshörnings-bajs.


svart buss...

Idag tog jag bussen till south kensington. där ligger natural history museum. barnens favoritmuseum enligt min guidebok. yes. såg jättemånga dinosaurier. mest ben, men fortfarande dinosaurier. och så tittade jag på alla uppstoppade djuren. elefanterna, råttorna, kamelerna, allt. var dock lite besviken för att det inte var riktiga djur... london zoo nästa. kanske. att titta på de uppstoppade djuren kostar ingenting. att titta på de levande kostar 14.5pund. fan.

jag gick in mot stan. gick och gick och gick. satte mig på starbucks och drack latte och åt macka. ritade lite i min röda anteckningsbok. lyssnade på lite roliga brittiska konversationer. tittade på en italienare när han bråkade med någon i telefon. han hade headset och slog nävarna i luften hela tiden. det var underhållande.
sen tänkte jag gå hem till, men det började ösregna så jag tog bussen istället.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0