nu är det bra

:)
nu är det bra.
jag sitter på ett fint hotellrum. jag har fått mat och öl och oreo's och mjölk och kaffe och allt. och mamma och pappa ligger och sover. de är trötta. jag har druckit kvällskaffe för första gången på två månader så jag är motsatt trött. rättare sagt råpigg. men det var det värt.
och sladd-internet har de på hotellet. hur bra är inte det! asbra.
åh! nu är det bra.
och imorgon ska vi åka tunnelbana, och titta på slottet och dricka kaffe på mitt jazz-starbucks. åh! föresten. julmuggarna! de röda muggarna! de anländer till starbucksvärlden den 4e november. inte ok!
nu ska jag väl släcka eller något. sitta och läsa på toaletten kanske. eller kissa ut lite koffein så att jag kan få lite sömn. får ta det lungt med kvällskaffet framöver.

Kommentarer
Postat av: fanny

är ni räddade nu, du och lage?

2009-10-30 @ 01:07:40
Postat av: lena

puss

2009-10-31 @ 10:58:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0