royal måndag


hej idag tog jag buss 10 till hyde park courner station och gick därifrån till slottet. tittade lite på de roliga vakterna. helt knasiga.


sen gick jag till slott-butiken, vilket borde intressera vissa mer än andra ;)

jag gick genom green park. solstolarna var borta! så jag tog en bänk. det var kallt, men jag satt en stund. tittade på duvor och gamla tanter som matade duvor. det var sött. när tanterna fått slut på bröd gick jag och drack kaffe och åt plåpärsmuffins! nomnom, den var god, men lena,  dina plåpärsscones är mö godare!

Kommentarer
Postat av: mum

hahaha, vissa mer än andra....

du är för rolig!!

2009-10-19 @ 21:52:21
Postat av: karin

jag vet ;)

2009-10-19 @ 22:16:19
URL: http://waykarin.blogg.se/
Postat av: fanny

mmm plåpärsmuffinz!

2009-10-20 @ 00:56:32
Postat av: lena

svensk mat är bäst eller vad var det du sa?

2009-10-20 @ 13:40:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0