the imaginarium of doctor parnassus


jag helt och hållet älskade den. helt fin och helt fantastisk. jag hängde inte riktigt med i alla svängarna, men jag älskar den ändå. johnny depp och heath ledger är ju helt underbara! de andra var också fina. men filmen, jag är helt kär och vill se den igen och igen och igen. rolig och fin och helt fantastisk.
köpte karamellkungen, eller candyking som det kallas här, och mådde lite illa resten av dagen, men det var det värt. föresten, karamellkungen är way mycket godare i sverige än här, dte fattar till och med jag.
annars, är det ganska segt. jag är trött på att bo på hostel osv. trött på att jag måste hålla i mina saker hela tiden. trött på att sova med öronproppar. trött på att inte kunna gå barfota. och så har jag fått så ont i ryggen av allt.
imorgon ska jag fika med hanna-från-sundsvall. kaffe!
puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0