buss 268

buss 268 är en röd buss som bara har en våning (ytterst sällsynt). buss 268 går till hamstead tube station och där finns waterstone. waterstone är en fin bokaffär och dit har jag och buhvan åkt idag. han fick välja att antingen åka till parken eller att åka till bokaffären. kunsumera!! vi köpte en pippi-fyrlogi. en bok med fyra pippi-böcker. och en massa annat... jag köpte bland annat londonboken (mamma, du får inte glömma att lämna tillbaka biblioteksböckerna!! du vet!?)
beast quest 19. var den andra boken vi köpte, informerade just ungen mig om...

jag behöver häftmassa!

puss

Kommentarer
Postat av: mum



biblioteksböckerna har kommit så långt så att de ligger i en påse i bilen!!



vad är beast quest 19 för nån bok, berätta.



hälsa buhvan :)

2009-09-07 @ 19:57:11
Postat av: karin

hehe. ta en promenad till biblioteket. gör det!

beast quest är väl någon slags serie av äventyrsböcker. om monster och sånt. men sen är han ju "rädd" hela tiden.

2009-09-07 @ 22:03:54
URL: http://waykarin.blogg.se/
Postat av: mum

han är nog bara låssasrädd för han vill att du ska krama honom!

2009-09-07 @ 22:53:20
Postat av: karin

okok. krama honom, ok. det kan jag stå ut med;)

2009-09-07 @ 23:10:13
URL: http://waykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0