söndag, så långt jag kan med buss 82


igår gjorde jag london i morfars kläder. det kändes fint, och det var fint. nät-dag minsann. kanske ska köra på det idag med. yes.

min dyrbara söndagsmorgon blev faktiskt lite längre än min dyrbara lördagsmorgon. väcktes halv åtta. får väl börja sova med öronproppar (inköpslista: öronproppar!). nu efter frukost, efter gröt, har jag spenderat en timme eller två med att städa i köket efter familjen. marmelad hela bänken lång och tomat-inälvor på golvet. skärpning!

nu ska jag springa till en sån där buss. ska åka så långt jag kan med buss nummer 82. ända bort till victoria station. den är ju så fin. sen ska jag sätta mig någonstans och dricka en riktig kaffe. kaffe...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0