skolvägen

idag är det tisdag. tisdag betyder skola. börjar klockan tio så jag går väl sådär kvart i..

här svänger jag vänster...




och där borta, bakom den stora kyrkan,där ligger min skola. mitt mellan den stora kyrkan och en stor stor stor kyrkogård. där ligger den. ganska läskigt. skolan i sig är ganska tråkig. och min lärare är definitivt tråkig. helt tråkig. alla somnar och idag lärde jag min österrikiska vän att säga skittråkigt. men på torsdag och framåt ska vi få en annan lärare. hoppas innerligt att hon är roligare. och otråkigare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

du har så fina gå-bilder!

hur uttalar dom ditt namn ens? det vill jag veta!

2009-09-29 @ 20:38:43
Postat av: Fanny

det var jag som skrev det första alltså

2009-09-29 @ 20:39:03
Postat av: karin

jag gillar gåbilder :P

karen. här kommer jag och måste uttala deras konstiga indiska namn, men jag har alltid varit karen. karin!! hallå!! hehe

puss

2009-09-29 @ 20:48:39
URL: http://waykarin.blogg.se/
Postat av: lena

DUMMA DOM! har dom inte fattat att du heter kain?

2009-09-30 @ 01:18:08
URL: http://lenit.webblogg.se/
Postat av: Fanny

"säg KAIN annars åker jag hem!" så ska du säga tillrom. minsann.

2009-09-30 @ 11:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0