en hitta nemo bort och hem igen

ikväll är jag arg. jag är så jävla arg. har precis spendarat näst intill fyra timmar på en bussjävel. mamman i familjen ringde i eftermiddags och sa att jag skulle lämna ungen vid en busshållplats och jag fick namnet på hållplatsen. skulle träffa henne där, på hållplatsen. han skulle träffa sin fiol-lärare och jag skulle packa middag till honom osv. jaha, så bussar vi iväg. ungen somnar, jag väcker honom, ungen somnar, jag väcker honom, ungen somnar, jag skiter i att väcka honom, ungen sover i en timme... en timme och trettio minuter tog det att åka till busshålsplatsen. lika länge som det tar att titta på hela hitta nemo!!
ok. sen följde jag med ungen och ungens mamma och kissade, jag behövdes tydligen. sen satte jag mig på bussen igen. samma buss, fast åt andra hållet. traffikstockning och det tar två timmar att komma hem. två timmar.
middag halv nio. inte ok. kunde hon inte kläckt ur sig det när hon ringde, att busshållsplatsen låg över en hitta nemo bort. jag blir så arg. "hej bussturen tar ganska lång tid, ungefär lika långt tid som det tar att titta på hitta nemo, så du kanske bode ta med dig en banan eller två..."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0