en inte en allt för vanlig torsdag


imorgon ska jag åka till notting hill. och köpa stans bästa carshewnötter och titta på burkar. sen får jag vara spontan.

idag har mardrömmen daniel varit här. han är dum. punkt. och pappan i familjen tvingade mig bevaka ungarna från en meters avstånd. det låg lite småsten i ett hörn ett antal meter bort. så jag skulle stå mellan ungarna och stenarna. småsten är farliga! så farliga att du inte ens i din vildaste dröm vill veta vad de är kapabla till. typ.
och så har jag ringt till min doktor 28 gånger idag (ja jag räknade!) för att fråga om jag fick vara med i deras klubb. det fick jag sa dom. woho.
sen har jag fått ett brev med typ 100 frimärken på idag. det var fint. fint både utanpå och inuti :) loppfrön, yes!!
puss

Kommentarer
Postat av: a

doktorns klubb?:O

2009-09-24 @ 22:54:46
Postat av: karin

hehe. alltså, man måste ansöka för att få registrera på vårdcentralerna. och det är inte självklart att man får vara med... då får man gå till en annan doktor...

2009-09-24 @ 23:05:26
URL: http://waykarin.blogg.se/
Postat av: a

heh oj då. bra att du fick va med då då!

2009-09-25 @ 09:45:03
Postat av: karin

javisst! :)

2009-09-25 @ 23:12:27
URL: http://waykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0