fina saker.


pä begäran lägger jag upp en bild på min fina väska som jag köpte på brent cross igår. svart-grå och nitig. det är fint. något annat som at fint är bhuvans skelett. helt söt. när man får leka med den själv iaf. det är ett sånt skelett som tycker om att tugga. jättesnabbt. och jättehögt. bhuvan tycker om att skelettet tycker om att tugga, och därför tycker han också om att låta skelettet tugga precis intill allas öron. tugga-tugga-tugga.
idag i skolan gick jag in i fel rum. helt fel rum. begravning hej! ja rakt in i stora, jättestora, kyrkan kommer man om man tar fel dörr. det är ju lite kul. faktiskt.

Kommentarer
Postat av: mum

Det saknas fransar på den och det är för många nitar, den ser också alldeles för svart ut!! Avundsjuk, jag?? nänä

2009-09-17 @ 23:00:53
Postat av: karin

hehe. puss. du kan få låna honom när jag kommer hem ;) det skulle vara kul att ha den på södra va. hehe

2009-09-18 @ 09:32:48
URL: http://waykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0