hej buckingham palace


hej turist. det blir ju inte så många bilder på ensjälv när man gör stad på egen hand. men hallå, man måste ju bara ha ett kort på sigsjälv och buckingham palace. så jag haffade en annan turist med kamera och bad honom föreviga ögonblicket.
buckingham palace har jag alltså beskådat idag. och flaggan var hissad, vilket betydde att drottningen var hemma. wow. coolt! efter slottet gick jag igenom green park, bland alla stora ekar och små små ekorrar. det kryllade av dom! sött. sen gick jag utan att veta vart. hamnade på piccadilly street. köpte en bok. gick lite till, hittade den hysteriska marknaden söder om covent garden. helt hysteriskt! folk folk folk. sen gick jag ännu lite längre söderut och hittade floden. de var väldigt fint. hej london skyline. det var jättesoligt.
tog en caffe och höll på att svimma för att killen som satt bakom mig var helt drunken i perfym. fattar inte. jag stirrade lite på honom sen gick jag.

Kommentarer
Postat av: mum

Hurra vad du ser glad ut! :D

vem tog kortet?

2009-09-28 @ 08:25:14
Postat av: Fanny

nätlinne karin, NÄTLINNE :D

2009-09-28 @ 12:22:00
Postat av: moster

Du ser ut som en riktig diva from usa i dessa coola solglasögon.

roligt att få se dig för en gångs skull och inte

bara dina skor! Vi längtar efter dig



2009-09-28 @ 14:13:44
Postat av: karin

en annan trevlig turist tog kortet. klart man måste se glad ut, annars är det inget riktigt turistkort. och visst är jag fin i morfars fin-fina nätlinne!! heheh. men ska man ta kort på sig själv är ju fötterna enklast :P

puss

2009-09-29 @ 09:18:03
URL: http://waykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0