imorgon ska jag göra flod


hit ungefär tänkte jag gå, åka, imorgon. frukost på bussen kanske. gör ju inte precis något vettigt på bussen ändå.. nej. frukost på bussen it is. knäckebröd!!
nä men jag hade tänkt gå längs floden. titta lite på big ben osv. det måste man ju bara göra! det ingår. ska man turista måste man göra det på riktigt. typ.
ja det är min plan för imorgon.

idag har jag bäbis-suttit. ungen läste. jag glodde på honom. blev så jävla rastlös. smugglade in datorn på ungens rum. satt på helspänn. hade pappan sett mig hade han först gett mig en av sina dödsblickar och sen hade han nog skällt ut mig. men han vet inget. som tur är.

till middag åt jag en gul curry, en orange curry, en orange-gul konstig sak och vit yogurt.. som blev gul. gult. det var fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0