konfetti


det har varit judiskt nyår i helgen. vilket ojudiska invånare i mitt kvater förbannar sig över. judisk högtid är lika med att alla affärer är stängda. allt och till och med bageriet, vilket betyder att vi inte haft en brödbit på hela helgen. katastrof för det indiska köket. nu är det nya året här och allt är som vanligt. det ända som är kvar är konfettin. och jag hoppas att den ligger kvar länge... som snö i början på december.
det hade varit fint att åka buss. men mamman i familjen har satt mig i för mycket jobb. och snart ska jag gå och bråka lite med doktorn. dom är ju så jävla tröga. helt tröga.

Kommentarer
Postat av: Fanny

åh fint!

2009-09-21 @ 14:43:32
Postat av: karin

jag älskar det.

2009-09-21 @ 20:56:37
URL: http://waykarin.blogg.se/
Postat av: fanny

det är såntdär karin-grus

2009-09-22 @ 01:19:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0