kram


:) idag har jag fått min första kram på lite över två veckor. av en person jag bara kännt i två (max tre) minuter. och som ville bli min kompis. henrik hette han och jobbar på scandinavian kitchen. det var fint. jag köpte lingonsylt, fiberhavregryn(YES!!!) och en latte av honom. sen satt jag bland havrefras och sillburkar och ritade lite i min röda anteckningsbok. helt glad för att jag fått en kram.
sen var jag tvungen att skynda mig hem och städa i kylskåp nummer två. och efter det har jag suttit bäbis. har precis nattat honom. läst för honom i en timme. han kan nämligen absolut inte, inte ens för fem öre, somna om inte någon läser för honom. blunda då för helvete, ungefär.
imorgon ska jag vara kulturell och gå på museum. british museum. kom dock fram till att de inte hade några dinosaurier. men jag hoppas att det går an ändå...
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0