lage är det finaste




när man går förbi london zoo får man tjuvkika lite på girafferna. på ett rätt så väldigt rejält avstånd, men ändå! giraffer!! lage!! jag stod vid grinden och tittade på en vilt levande giraff på jag-vet-inte-hur-många-år. det var fint. lille lage <3 hade jag inte honom så hade det inte varit lätt. min trygghet.
idag gör jag inte så mycket. vilar. har lite ont i ena benet efter all promenering. så idag vilar jag, ja. men jag ska iaf gå till korsningen, borta vid tunnelbanan och posten osv, och ta en kaffe. kanske provar ett nytt ställe. måste ju checka utbudet i kvateret! det är mitt projekt idag. hitta bästa kaffestället. eller. ja. idag är en del av mitt projekt. jag ska prova ett kaffeställe, för att om någon månad kanske(?) kunna avgöra vilket ställe som är bäst. det låter bra.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0