liten update

hejsanhoppsan. liten update. har inte fatt internet till min dator an, sa jag lanar pappans dator.
fick min vaska igar, antligen!!! har saknat min tandborste. bland annat. och jag tackar gudarna for att jag la lage i handbagaget. really. yes.
idag har ungen, ungens pappa och jag varit i hampstead heath. det ar en gigantisk park, mer skog faktiskt, med fina trad, sjoar osv. vi lekte med en boomerang och tittade pa londons skyline. wow. sa nu har jag sett allt, typ big ben och allt.
nu ska vi snart ata indisk hethet mat med handerna. det ar inte fel alltsa. men jag ska ga pa jakt efter knackebrod. ikea nasta. kanske.
ungen. boo. ar varldens bortskamdaste sexaring. men jag ska lara honom lite hut. mig ska han da fan inte kunna kora med, den saken ar spikad.

Lage halsar PUSS


Kommentarer
Postat av: lena

saknar dig och lage <3<3<3<3<3

2009-09-06 @ 18:34:16
Postat av: karin

puss pårej!

2009-09-06 @ 18:48:52
Postat av: mum

Vad är det lage halsar? Inget farligt hoppas jag!:-)

2009-09-06 @ 22:51:06
Postat av: karin

hehehe! lage är väldigt förståndig. så nej, inget vidare farligt :P

2009-09-07 @ 13:19:49
URL: http://waykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0