shorts och porr


sommarväder. nya-shorts-från-american-apparel-väder.

idag har varit kul. först gick jag till engelskaskolan som jag ska börja. jag fick göra en massa test osv. lätta test. tanten som testade mig sa att jag var skitduktig och att satte mig i den bästa gruppen. börjar på tisdag. kulkulkul!
sen åkte jag önönön-tunnelbana till city och irrade omkring i det digitala kvateren på jakt efter en digitalkamera. blev en canon 100IS. svart och fin och väskvänlig.
mitt i allt irrande i högsommarvärmen hamnade jag i soho. i porrdistriktet. hehehehh. skitkul. massa sexleksaksaffärer och lättlättklädda människor. sen hittade jag en penn-affär med alla tänkbara färger i hela världen. wow!
och så köpte jag knäckebröd. och matade boo med det. eftersom det lät jättemycket när han tuggade tyckte han att det var skitgott.
PUSS

Kommentarer
Postat av: a

en händelserik dag va. najs att du hittat till aa-butiken! :)

2009-09-09 @ 16:34:35
Postat av: karin

det var den bästa dagen hittils! :D

2009-09-09 @ 22:22:23
URL: http://waykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0