Brachiosaurus


alltså. nästa gång innan bhuvan kommer hem ska jag kissa fem gånger. minst. för idag gick jag på toa är jag bäbis-satt honom och pappan blev helt sur för att jag lämnade honom ensam. wft. chilla baby!
vi byggde lego ett tag. jag byggde en gräsätare. en dinosaurie! titta så fin den blev!! bhuvan byggde buckingham palace. sen byggde vi en limousine som drottingen fick åka i. sen kom gräsätaren och åt upp henne (min idé). det var väldigt skoj.

nu ska jag ta på mig mina tjockaste av tjockaste strumpor och krypa ner i min säng under mitt feta fina duntäcke. det är så satans kallt alltså!! jag blir galen.
godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

lär honom inte sånt tokigt kain

2009-09-17 @ 00:55:12
Postat av: karin

jag leker ba så som jag leker. sen får han tolka det hur han vill :P

2009-09-17 @ 15:21:27
URL: http://waykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0