dalila tjugoett år


fina dalila och patrik på roadtrip

idag la pappa min mobil under kniven och opererade ut all djävulskap ur den. och med all djävulskap försvann även alla ord i min ordbok. det gjorde inte så mycket. men på tal om alla orden, "dalila" försvann ur ordboken och det kändes ju inte ok för fem öre ens. det skar lite i hjärtat minsann. varför är man inte med i ordboken när man i princip är bäst i hela vida världen. det är min fråga. och idag fyller hon år, dalila. jättegammal har hon blivit. hela tjugoett år, på dagen. ett helt år äldre än förra året. och snart kommer hon hem. då blir det fint.
puss

Kommentarer
Postat av: dalila

åh åh åh så fint!!! aw. snart ses wi. älskling:)

2010-01-04 @ 05:34:22
Postat av: karin

snart ska vi ses på ett ungefär hela tiden har jag bestämt. puss

2010-01-04 @ 06:29:22
URL: http://waykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0