fanny fenan melin flyttar en annan skog


den här har jag på min vägg. för att jag tycker att den är jättefin och för att jag bara älskar den.

på onsdag åker fanny upp till en annan skog någonstans i sverige. jättelångt borta. via jönköping och andra städer. två mil ut i skogen. det är ju ganska långt faktiskt. och när jag kommer och hälsar på henne ska jag få lax och ost. den ska hon laga i en ugn som inte är hennes egen. men hon får ett eget rum, och jag ska få hennes rumsnummer, så att jag kan skicka kärleksbrev till henne.
har jag sagt att jag kommer att sakna dig så att det gör ont i mig?
puss

Kommentarer
Postat av: fanny

detsamma min vän.

blev lite gråtig nu. jag kommer sakna dig också. massa massa massa.

och taaaack för prisenten <3

puss

2010-01-05 @ 00:50:02
Postat av: dalila

ah jag saknar henne redan, vem ska nu komma hem till mig nar mamma har lagat mat? vem ska jag nu leka med? karin flytta in i fannys hus!

2010-01-05 @ 10:42:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0