hej hjulatorp.

det här är så himla galet. på riktigt! helt galet! tänka sig, vi har gått och blivit med gård!! i skogen! världens finaste gård. så om fem år vet man inte om hemma är hemma här eller hemma där. helt knasigt. och kul. och nu bråkar vi över vem som ska få finaste rummet osv. och jag vill ha mintgröna väggar!! och jordgloben. jag ber till gud att de som bor där nu inte vill ha den. av mig kommer han liksom få hur mycket kärlek som helst!

ps. glöm inte vad jag sa om att flytta ut på landet och kaniner!!! ds.

Kommentarer
Postat av: fanny

du kanske borde adoptera min grannkanin? han är ju så himla fin!

2010-07-04 @ 19:08:52
Postat av: karin

ja för han var ju den finaste!!! fast jag vill ha en kaninbebis innan jag skaffar en riktig kanin..

2010-07-04 @ 21:20:54
URL: http://waykarin.blogg.se/
Postat av: alfred

wow, det ser megafint ut!

2010-07-04 @ 23:16:15
Postat av: karin

det ÄR helt megafint!! helt astrid-lindgren-smålands-idyll !!!!

2010-07-05 @ 10:50:27
URL: http://waykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0