jesus och lejonet

...imorgon tänker mamma kidnappa alla... jättemånga bullar och ta med till jobbet. (!!!). och jag känner mig lite som ett lejon som precis har dödat sin första zebra på sju månader. beskyddande. indeed.
å andra sidan, bullarna är också lite av en religion. jag är jesus och bullarna får vara kärleken. och mamma är gud. är det inte så att gud skapar kärleken? jo. så får det bli. jesus sprider kärlek och vindfolket ska ha bullar.
(jag tycker fortfarande att du kunde ha tagit med dig de fula bullarna.)

Kommentarer
Postat av: Gud

Vindarna ska ha det bästa. Punkt slut.

2010-05-26 @ 07:59:00
Postat av: jesus

go to hell.

2010-05-26 @ 14:00:22
URL: http://waykarin.blogg.se/
Postat av: Gud

xxx <3 Peace love and understanding <3 xxx

2010-05-26 @ 15:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0