om kanter

mamma har skurit tre bitar på vår chokladstubbe. och vi bråkar om varför jag alltid ska ha kanten.

jag: vad fan! har du tagit kanten??!
mor: ja. varför ska du alltid ha bästa biten? bara för att du är minst eller?
jag: ja.
mor: karin "jag vill ha kanten" einvall.
jag: ok. och du heter "jättedum".
mor: ja, men du är dummare.

mor: nej, karin. jag bara skojar. du är mycket snällare än mig.
jag: jag vet.


nu ska jag slå in julklappar i plast. jättemycket plast. plast plast plast. plast!

Kommentarer
Postat av: fanny

hahahah vad fina ni är

2009-12-22 @ 22:23:22
Postat av: karin

jag älskar kanter nästan lika mycket som dig. liksom.

2009-12-22 @ 22:46:15
URL: http://waykarin.blogg.se/
Postat av: fanny

<3

2009-12-23 @ 08:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0