pusskalas


hello tutu!

idag jag hittade tv- och radio-kalendern bland diskmedel och moppar på ica. helt i skymundan. och mamma behövde inte mer än se min blick förän hon säger jaja, lägg den i vagnen. yes sir!
hemma lagar vi två äppelpajer och jag smakar av degen med jämna mellanrum, precis som man ska göra. mmm, smuldeg. och klockan tre kommer mormor och moster och marcus och maria på pusskalas. och här kommer hello tutu-kalendern, den andra kalendern, in i bilden. den fick jag av fina kusin maria. choklad OCH överraskningar. wow! helt min grej! när är det december kan man undra. nu? och rosa fina rosor fick jag av moster och marcus. dom gör sig väldigt fina brevid min fina rosa och prickiga cupcake. ja, det var ett fint pusskalas och jag fick lova att aldrig åka härifrån igen. på länge.

Kommentarer
Postat av: fanny

hello tuttu <3

2009-11-07 @ 22:12:27
Postat av: lena

men kain årets julkalender kommer ju bli jättedålig

2009-11-07 @ 23:09:40
Postat av: karin

bra julkalender eller inte, man kan inte gå kalenderlös! det går inte ens för sig. tutu<3

2009-11-08 @ 10:14:12
URL: http://waykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0