hemma hemma hemma


lage slår knorr på svansen på flygplanet. stackarn. flyga är inte hans grej alltså.

nu är jag hemma. hemma hemma hemma hemma! jag sitter i min lage-gula fina, väldigt fina, halsduk, som mamma har konstruerat, och bara myser i mörkret. nästan hela tiden.
och sen gör jag sånt som är värt att göra när man är hemma. sånt som är underskattat. tittar ut genom fönstret, morrar lite åt toaletten, tar en dusch i fullkomligt lagom hård stråle, äter gröt med alla nödvändiga tillbehör, retas med mamma och pappa osv osv.
datorn däremot, mot den har jag konstigt nog utvecklat någon form av allergi. nej, inte allergi. men jag känner inte längre dom där dragningskraft-liknande impulserna som han brukar sända ut med jämna mellanrum. det känns lite lustigt. men jag antar att jag har för fullt upp med att göra underskattade saker, som att titta på småfåglar och tänka på hyllor.

Kommentarer
Postat av: hvegis

DÅ MÅSTE VI JU SES NÅN DAG SNART DÅ JU :)

2009-11-05 @ 20:18:58
URL: http://hvegis.webblogg.se/
Postat av: karin

självklart, absolut, hell yeah!! :)

2009-11-05 @ 22:29:33
URL: http://waykarin.blogg.se/
Postat av: Dalila

aw. jag trodde du var död.

2009-11-06 @ 07:54:10
Postat av: fanny

hahahahah dalila

2009-11-06 @ 08:22:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0