nu har vi bunkrat upp


lage är helt till sig. sjuttionfem lussebullar, var av tjugotre är jättestora! jag skulle kunna fylla fyra fyrkantiga vägg-lådor, minst. så många har jag. vi klarar oss alltså ett tag. ett tag, men knappt två..
och russinen. dom små fanskapen! "russin are friends, not food. russin are friends, not food. russin are friends, not food." jag gjorde vad jag kunde för att få min hjärna att undvika att äta upp dom allihopa. det gick sådär, men det kunda varit värre. jag åt i alla fall inte upp hela paketet.

efter lussebaket åkte jag och köpte öronmuffar och nu sitter jag och är förbannad på ett helt folkslag. På 1 166 075 217 människor, och det är två personers fel. jag behöver en lussebulle till.

Kommentarer
Postat av: Dalila

varfor ar du forbannad? det ar ganska manga manniskor att va forbannad pa. det maste va anstrangande.

2009-12-01 @ 09:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0