snö, vildingar, båtar och dansband.


idag har det snöat och jag har lyssnat på "where the wild things are motion picture soundtrack: original songs by karen o and the kids" hela dagen och blivit lite sådär totalt kär. jag vill dö till de där låtarna, ungefär. jag är helt såld. och texas tycker mest om den låten där alla ylar i slutet, animal.
läst har jag förstås också gjort. om båtar och äventyrare, ordböcker, indianer, svarta döden, adjektiv, fransmän, och sånt. läsa läsa läsa. jag är livrädd för min hemtenta.
och så har jag druckit min vikt i te. minst. och kissat lika många gånger som texas på en tio-minuters-promenad.. det är många gånger.
ja, och så har jag varit och diskuterat dansband med en trevlig man i uffes källare och födelsedagsfikat med john såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0