grilla kaskelotter.

grillkväll i skogen hos john och texas och jag tog med mig en gul kaskelott. smakade helt förträffligt, speciellt tillsammans med johns precis nyskördade små potatisar och ett helt berg med salt. jag älskar kaskelotter. men det tar på krafterna att äta en hel val och jag var tvungen att lägga mig på soffan en stund. sedan gick vi ut i kylan och solnedgångs-skogen för texas behövde gå på toaletten. (dalila, visst lyckades jag matcha de fina tightsen helt fint!!)
p.s. kul att det var en mygga som bet mig på mitt evighets-sår. kliar som myggbett!!! och snart fyller han föresten två år, mitt sår/ärr. helt längesen. kul också att man kan se en fräsch bild på honom om man bild-googlar "karin einvall". det är faktiskt helt kul. d.s.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0