cellardoor

igår blev jag jätterädd när jag tittade på tv. nej. inte när jag tittade på en superhjältejul. då blev jag bara lite rädd. superskurken är ju jätteläskig! nä, det var något annat mycket läskigare. banditer i grottor och knark och pistoler och sånt. så sen vågade jag inte gå ner i källaren och hämta min bortsprungne vårrulle. jättemörkt. mamma fick stå i källardörren och prata med mig när jag hämtade honom, men jag var rädd ändå minsann. och sen när jag kom upp från källaren höll jag på att kissa på mig! mamma hade gömt sig bakom dörren och skrämmde mig. jättemycket. dumma mamma! sen gav jag henne en pepparkaka så hon skulle bli snäll igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0