hej månen


andra september. ok. jag har blivit informerad om att det faktiskt är december. alltså. andra december. inte ens något annat alls, idag är det fullmåne. jag gillar månen. han är ju så stor! och så god! som ost.
och idag har jag spelat badminton med pappa. jag är död. det låg en julmustsflaska bland mina badminton-grejer, så det var väl sådär ett år sen sist. och då blir man död. min högerarm kommer inte orka lyfta gröt-talriken upp till micron imorgon. problem. ett alternativ är att använda vänsterarmen, men den är fortfarande knasig sen sprutan. sova på saken.

Kommentarer
Postat av: hvegis

andra september? :P

2009-12-02 @ 21:43:45
Postat av: karin

ja, så går det när man okoncentrerat sitter och bläddrar i sin almenacka på ens samma gång.

2009-12-02 @ 23:00:44
URL: http://waykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0