kött och blod och julgransmattor


texas säger att julgransmattan faktiskt är hans nu. och jag tycker ju förstås att det är min, så det blev en sån där vanlig ta-mig-om-du-kan ett tag. sen var det någon som sa "prinskorv" och då blev det andra bullar.

sen, för övrigt, har pappa slagits med ett bord och blivit helt blodig. men nu har han varit hos doktorn och fått plåster och förmodligen blivit tillsagd att hålla sig undan från bord ett tag. speciellt dom som är gamla och våldsamma.

och sen, vet du vad! jag har ätit kött. det kändes lite knasigt och jag insåg att jag, på sant, faktiskt inte saknat det så värst jättemycket. saltköttet är fint, men prinskorven ska jag ge till texas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0