årets första tomte


i fredags minsann, då var jag hemma hos min fina kusin emma och drack kaffe och glögg och åt pepparkakor och jultomtar! jultomtar! skumtomtar! årets första skumtomte! jag tycker om att äta fint godis. jag älskar skumtomtar. man kan också göra mycket kul med skumtomtar. när vi köper hem tomtar ska jag lägga en i micron. full effekt hej! och man måste ha en sådan micro man kan titta in i, annars är det dötrist.

nu ska jag vara förbannad en stund till, sen ska jag äta risgrynsgröt och plocka ut alla russinen i kastrullen. såklart.

Kommentarer
Postat av: E

Jag har också en väldigt fin kusin=)

2009-11-29 @ 15:31:59
Postat av: karin

puss <3

2009-11-29 @ 19:31:16
URL: http://waykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0