glöm bamse!


utan tvekan, på sant.

pappa fick paket både i lördags och igår. det gjorde sig bättre så. öl på lördagar och bio på söndagar, kan inte bli mer perfekt. så idag låtsas pappa att det är söndag, för ikväll ska dottern hans bjuda honom på bio och valfritt tillbehör. jag tänkte lite på det där med tillbehör, på vilket tillbeör jag helst skulle vilja ha. vad som är godast liksom. och jag kom fram till att jag allra helst skulle vilja ha en termos med kall mjölk och en påse med nybakta lussebullar. det hade varit det perfekta.

Kommentarer
Postat av: fanny

blev han glad för det ens? :)

2009-11-09 @ 13:05:09
Postat av: karin

han blev ens jätteglad på både lördagen och söndagen!

2009-11-09 @ 16:32:32
URL: http://waykarin.blogg.se/
Postat av: lena

ååååh vad fiiiiiiiiiint

2009-11-09 @ 20:41:07
Postat av: dalila

nej vad sött! hälsa att jag också tycker han är världens bästa nalle!

2009-11-10 @ 11:24:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0