jag ska äta kakor i uppsala

imorgon tar jag mitt pickepack och flyger till uppsala:) hej alfred! det blir fint. alfred har lovat att det bli en massa kakor! både pepparkakor och pannkakor. hur bra låter inte det. och så har vi kommit överens om att vi ska köpa julmust. då behöver man inte så mycket mer.
och på lördag blir det stockholm. eller stockholm och stockholm. det blir ett hotel, brevid E4:an, tio minuter med buss från arlanda. inte alls i stockholm. men det är ok. men jag lär inte ha så mycket tid över ändå. hallå jag ska ju utbilda mig. och diskutera gokart-regler med en massa karlar från andra sidor av sverige.
packa kanske. ok. packa först, sticka sen. ok.

Kommentarer
Postat av: a

megafint blir det!:)

2009-11-17 @ 21:33:08
Postat av: Dalila

halsa den dar blondinen som haller hus dar uppe.

2009-11-18 @ 05:34:21
Postat av: fanny

ska du flyga? FLYGA?!

2009-11-18 @ 08:31:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0