julmust




igår. i tisdags. ingen dagsuppfattning. i tisdags köpte jag mamma en back julmust. den ska räcka minst en vecka. det står en på kylning i kylsåpet och det slog mig inte förän nu att jag inte druckit upp den och att jag redan borstat tänderna. jag är forkrossad. på sant.
kan man ha med sig julmust till jobbet? ja! eller det beror på vem man frågar. jag vet vem jag INTE ska fråga. när man är vuxen får man ta egna besut har jag hört. även sådana vuxna som bor hemma, jag antar att jag är en sådan. eller. vuxen och vuxen. det beror ju också på vem man frågar. really. på den fronten ska jag inte fråga mig själv. eller någon som känner mig för väl...
om jag tar två 33cl och fyller en petflaska lär jag klara mig hela dagen. ja.

ps. jag hittar inte mitt svenska mobil-kort. jag vet var det ligger i. men jag vet inte var det jag vet det ligger i ligger, vilket är ett problem...

nu borde jag skeda lite med lage, för imorgon ska jag jobba!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0