kläng och ost i skogen









på tal om ost. igår hade jag 33cl julmust i en petflaska på jobbet, i kylskåpet på ekonomiavdelningen. i ost-kylskåpet. det såg ganska tomt ut, och det är väl på grund av den anledningen att det faktiskt luktar just ost, men vad vet jag. tomt var det i alla fall.
på tal om ost två. igår köpte jag en ost och körde ut till john och texas i skogen. till johns rosa hus som jag aldrig ens sett. huset var fint och osten var god och john och texas var så fina! speciellt texas, och speciellt john.
john lagade kött med oliver i (!). och texas och jag mest klängde och dregglade på varandra hela tiden. det var en fredagskväll som heter duga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0