up i 3D på empire






idag har jag varit på bio. på empire på leicester square, den häftigaste biografen (och dyraste tyvärr). det var apcoolt. värsta stora salongen. och biljett-mannen lös med ficklampa på min stol, ända till jag kom fram till den. det kallar jag service!
3D. så jäkla coolt. jag blev lite snurrig till en början, men efter ett par minuter var det inga problem. jättecoolt!
och filmen ja. UP. den var jättefin. jag började gråta. den började med att vara helt jättedjup och jättesorglig. helt hemskt sorglig, vilket jag inte vet om småbarn fattar. men det är ju sånt som gör disney-filmer fina. att man växer i dem. och, jag hatar att säga det, men jag hade nog lite för höga förväntningar på filmen. den var jättefin och jätterolig osv. men historien var.. söt. men var lite för bra för att vara sann ibland, några gånger. typ. men det strider mot mina principer att inte älska den. det är ju ändå en pixar-film. jag älskar pixar.
nu ska jag sova.
godnatt
puss

Kommentarer
Postat av: mum

Wow, Karin Coool!

2009-10-13 @ 21:11:25
Postat av: karin

Karin jättecool!! :D

2009-10-14 @ 12:20:46
URL: http://waykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0