lite porträtt och lite kaffe och sånt


idag tog jag mig i kragen och gjorde något kulturellt. iställer för att bara fika. blev national portrait gallery. det var mysigt. häftigt jättegammalt hus. och många roliga porträtt, på allt från Bob Dylan till Elizabeth ett och två. och harry potter! han var också med! 


när jag var klar med det kulturella gick jag och åt en sån där scones igen. en sån där extremely fruity en. och kaffe. kaffekaffekaffe. kaffe. jag saknar vår mockamaster nästan mest av allt!! ...jag sa nästan.


sen, verkligen helt out of the blue, kom solen. jag blev jätteglad.
ritade ett flygplan och lite annat och lyssnade på jazz och danska.

åh! nu är det ett program om valar på tv! jag älskar valar.

Kommentarer
Postat av: lena

ååååååååh tänk om jag också kunde prata valska

2009-10-18 @ 23:41:25
Postat av: karin

precis! ;)

2009-10-19 @ 11:21:20
URL: http://waykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0