en klockan-fem-himmel


idag var klockan-fem-himmlen så fin. helt full av jättemånga små bommulstussar. så så fint. klockan-fem-himmlen-som-egentligen-var-klockan-sex-himmlen-men-ändå-inte. mamma, jag håller med. det är lite förvirrande med vintertid. fast det först när man tänker efter. accepterar man bara det faktum att klockan är fem, inte sex, är det inte så svårt. man ska inte tänka helt enkelt. men det gör man ju.
jag älskar vintertiden. jag älskar att mörkret kommer en timma tidigare och att det bara kommer bli mörkare och mörkare och mörkare. hej snart är det vinter! det tycker jag om.

Kommentarer
Postat av: mum

Igår var det klockan-6-himmel! :o

2009-10-26 @ 12:38:22
Postat av: a

vacker himmel!!

jag tycker inte det är något problem alls att acceptera att man får sova en timme till :)

2009-10-26 @ 20:34:45
Postat av: karin

jag älskar vintertid.

2009-10-27 @ 11:12:58
URL: http://waykarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0